Mijn reis naar India

Van pre-school naar playschool!

Hallo lieve mensen!

Het is eindelijk zover; vanaf volgende week gaan Marloes en ik de voorschool van Vadugarpet helemaal vernieuwen. Dit zullen we doen door middel van het opleiden en coachen van de docent, maar ook door de omgeving een heel nieuw uiterlijk te geven. Zoals jullie wellicht eerder vernomen hebben is ‘spelen’ een begrip wat binnen deze voorschool nauwelijks aan de orde is en dit willen wij in samenwerking met Leela Agnes (oprichtster van de voorschool) gaan veranderen. Dit houdt in dat we het lokaal gaan verven, inrichten en we nieuwe materialen zullen aanleveren om de kinderen een mogelijkheid te kunnen bieden om te spelen!

En hier hebben wij jullie hulp bij nodig! Dus mocht je materialen voor kinderen binnen de leeftijd van 2 t/m 6 jaar hebben liggen of iemand kennen die nog materialen heeft liggen die niet meer gebruikt worden, stuur dan een berichtje met informatie over het materiaal naar:

Kim van Langh +91 9750910183
Marloes Deurhof +91 9750910318

Wanneer het materiaal bruikbaar is, zullen deze materialen opgestuurd worden naar de Holy Cross Service Society in Trichy, maar dit gaat natuurlijk niet zonder geld! Heb je dus geen materialen (meer) liggen, maar wil je wel graag iets bijdragen of wil je naast het gedoneerde materiaal nog iets extra’s doen, dan kun je geld overmaken naar:

NL69 RABO 0112 2797 08 t.n.v. Van Langh
Beschrijving: HCSS Playschool

Het geld wat overblijft naast het sturen van deze pakketten, zal uiteraard gebruikt worden voor de rest van de benodigdheden voor de voorschool (bv. voor het schilderen van het lokaal).

Alvast bedankt allemaal!!

Veel liefs,
Marloes & Kim

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat te verstaan onder materiaal voor kinderen binnen de leeftijd van 2 t/m 6 jaar?

• Puzzels
  • Poppen
  • Speelgoedauto’s
  • Verkleedspullen
  • Etc..

Heb je geen materiaal voor deze leeftijd, maar wel voor oudere kinderen? Ook daar zijn ze hier hartstikke blij mee! Dus laat ons weten wat je in huis hebt en dan zullen we proberen overal gebruik van te maken!

Eva

LEUK!