Mijn reis naar India

Internship!!

Hallo allemaal,

Even een heel kort berichtje van mij. We hebben vandaag een gesprek gehad met de professor en Leela om onze stage invulling te geven. Marloes en ik gaan op maandag en dinsdag in het weeshuis (hostel for boys) stage lopen waar we de playschool (bij de voorschool) op zullen starten. Op woensdag gaan we naar het woonhostel waar we de meiden na schooltijd basisvaardigheden aan gaan leren. Daarnaast gaan we proberen om met de jongens sportactiviteiten uit te voeren. Op donderdag zullen we stage gaan lopen bij de Holy Angel om daar een soort van remedial teaching te gaan geven.

Dit betekent dat we vrijdag, zaterdag en zondag vrij zijn en we hebben dan ook al ons eerste weekendje weg geboekt. Volgende week gaan Marloes en ik samen naar Kanyakumari, het zuidelijkste puntje van India. Zin ann!!

Inmiddels staan er ook weer nieuwe foto's klaar!

Spreek jullie gauw weer!

Liefs van mij x

Reacties

Reacties

Jacqueline

Weer leuk om te lezen en mooie foto's. Succes met alles en geniet van je weekendje weg!

Simone

Wat leuk om je verslag te lezen, vrouwke! Ik blijf je volgen xxx

daantje

Super....super dat je het naar je zin hebt.....ik mis je wel hoor....

Ruth

Vol programma is dat, lekker afwisselend. Veel succesxxx

marielle

leuk dat je daar de kindjes wat bij kan brengen .
en geniet van je weekendje .
groetjes vanuit het koude kikkerlandje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!