Mijn reis naar India

1 weekje nog!!

Hallo allemaal,

Nog precies 1 week en dan is het zover; dan vertrek ik voor een half jaar naar India! Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik vind het natuurlijk ook heel erg spannend. Ik roep continu dat ik er heel erg naar uitkijk om straks in India te zitten, maar het afscheid nemen sla ik liever over!

Toch heb ik op 23 januari een soort afscheidsfeestje gegeven. Het was erg gezellig en ik kreeg heel veel lieve, leuke en handige cadeautjes; dankjewel allemaal!! Het voelde toen nog alsof het nog heel lang zou duren voordat ik weg zou gaan, maar nu is het al bijna zover…

Ik ben nu bezig met alle laatste spullen verzamelen en heb een deel van mijn backpack al ingepakt. Vrijdag wil ik zo goed als klaar zijn met inpakken, want dan begint natuurlijk carnaval en dat wil ik zeker niet missen. Deze laatste dagen hoop ik er nog een goed feestje van te maken en dan kan ik voldaan het vliegtuig in stappen.

Ik vind het echt echt echt megaspannend, maar ik weet dat als ik daar zit dat ik een heel mooi avontuur tegemoet ga en een hele ervaring rijker zal worden!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs van mij x

Reacties

Reacties

Jel

Gaat goed komen schatje! Wij reizen op deze manier een stukje met je mee. Geniet van carnaval, xx

Eva

Woeehoee nog een week voor Prabbie, Prema en Leela je met open armen gaan ontvangen!

Marieke

Wordt vast een heel mooi avontuur!
xxx

Broertje

Dat laatste weekje feesten komt wel goed Kimmetje!
Ik zal je elk moment van je reis volgen via deze blog en we houden contact ;)

daantje

Ik ga je missen hoor.....Wie moet er nu tegen mij zeggen.....mag de radio zachter.....och nog even.....Wie moet er me nu in de weg lopen....Wie moet er nu broodjes voor me maken....maar het gezellige kletsen ga ik het meest missen....maar een geluk....je komt weer terug....geniet ervan meid.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!