Mijn reis naar India

Kanyakumari

Ons eerste weekendje weg!
Marloes en ik zijn naar Kanyakumari geweest, het zuidelijkste puntje van India. We hebben daar de zonsopgang gezien, in een boot (lees: vluchtelingenboot haha) naar een tempel gezeten, vissersmarktje bezichtigd, naar de watervallen geweest en nog enkele leuke avonturen meegemaakt! 
Leuk weetje: ze beloofden ons een mooie boottocht bij de watervallen. Wij super enthousiast natuurlijk. De omgeving was ook super mooi, maar het bootje..... haha

Deze keer heb ik besloten om onze ervaringen in een filmpje weer te geven in plaats van een verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dikke kus van mij xx

Reacties

Reacties

marielle van langh

super leuk filmpje kim
ik zie dat je het nog steeds naar je zin hebt.
ik heb gehoord dat je as. woensdag met onze abraham gaat skypen .
dus tot woensdag.

xxx uit dongen

Simone

Superleuk filmpje Kim, je kunt echt zien dat jullie het leuk hebben.... Heel fijn om te zien xx

Jacqueline

Mooi filmpje. Je straalt helemaal!

Oma Ria

Wat genieten jullie. Heel leuk om een stukje mee te beleven. Een hele fijne verjaardag.Alle twee.

Lotte

Wat is het daar mooi!!!!
Snap wel dat je geniet daar

Kus

Minouk

Ziet er top uit! Geniet ervan! Xx

Angelique Vissers

Supergaaf Kim! Veel plezier daar verder!

Oome Jos

Mooie beelden Kim en Marloes, maar jullie gingen toch voor je studie naar India?

Sanne

Wauwww! Geniet Kimmie.

Heel veel dikke kussies

Nina

Leuke film Kim, vooral de olifanten die werden gewassen, COOL. Liefs Nina

Lian

Wat een superieuk filmpje. Mooi om te zien dat jullie heerlijk genieten.
Misschien nog wat advies nodig vanuit MEE want dan kan ik wel ingevlogen worden. ????????????
Liefs

Lian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!