Mijn reis naar India

Een kort tripje!

Hallo lieve allemaal!

Dat is alweer een tijdje geleden dat ik via deze weg iets van me heb laten horen. Inmiddels ben ik alweer een maand bezig met mijn afstudeerstage in Nederland. Ik loop nu stage op een kinderdagcentrum (KDC Zonnehof, te Spijkenisse); behandelcentrum voor kinderen met een beperking. Na India nu een hele bekende doelgroep voor mij. En toch kun je het totaal niet met elkaar vergelijken.. Wat zijn wij verwend hier in Nederland zeg..

Maar.. de reden dat ik nu weer een verhaal schrijf, heeft natuurlijk niets te maken met mijn afstudeerstage. De reden dat ik schrijf, is namelijk dat ik samen met mama voor 10 dagen terug ga naar Trichy. HOE TOFF!! We gaan 20 oktober weg en we komen 30 oktober weer terug. Tja, het is maar een kort bezoekje, maar ik heb er enorm veel zin in!! Vooral om alle kinderen weer te zien, om mama Elizabeth weer een dikke knuffel te gaan geven en natuurlijk om de professor, Leela en Prema weer te zien.

De belangrijke reden dat mama en ik op zo'n korte termijn weer teruggaan, is omdat we bezig zijn met het opstarten van een stichting. Jullie hebben ons daar in het begin al onwijs veel mee geholpen en dat is erg goed bevallen van beide kanten dat we het graag voort zouden willen zetten. Hoe dit uiteindelijk allemaal vorm gaat krijgen, zal bekend worden na onze (korte) reis in Trichy. Degenen die ons daarbij zouden willen steunen, zullen tegen die tijd weer van mij horen!

Wanneer ik terug ben, zal ik natuurlijk weer een verslag doen van onze ervaringen daar! Ik kan niet wachten om in Trichy weer iedereen te zien en ben onwijs benieuwd hoe de kinderen op onze komst gaan reageren!!

Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs x Kim

Reacties

Reacties

Dorien

Lieve Kim. Wat goed & wat blijven jij en jouw familie toch heerlijk actief en betrokken. Succes en toch ook plezier met het volgende tripje richting.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!